Hemleverans

Hemleverans av Julgran – Direkt till din dörr!
Vi kör hem din julgran åt dig GRATIS och du betalar för granen direkt i vår webshop. Vill du betala vid leverans går det också bra, vi tar kort, Swish . Företag fakturerar vi alltid. Om ni inte är hemma så sker betalning mot faktura med 10 dagars betaltid. Påminnelseavgift 60kr samtlagstadgad ränta debiteras efter förfallodag.
Hemleverans av julgran kan fås i Västerås, Enköping, Uppsala, Bålsta  och Stockholms län ( ej Södertälje )
Beställ hemleverans av julgran genom att fylla i kontaktformuläret här intill eller beställ på något av våra försäljningsställen.
Priserna på hemlevererad Julgran ser du här nedan under bilderna. Leverans till dörren ingår. Du kan välja önskad leveranstid i beställningsformuläret men vi kan komma under andra tider. Vi levererar alltid önskad dag mellan kl 7-22.
Vi erbjuder även montering i mån av tid.

Vi erbjuder hämtning av Julgran efter jul till ett pris av 449 kr. Vi tar ansvar för att din julgran återvinns.hamtning(1)_257

Tänk på att toppen på granen tillkommer med ca 25cm av granens längd.

Vi har även högre rödgranar om du vill ha en större sådan ange det under övrigt i kontaktformuläret.
100:- tillkommer på den kvalité ni valt

Beställ här