Hemleverans

Hemleverans av Julgran – Direkt till din dörr!
Vi kör hem din julgran åt dig GRATIS och du betalar för granen direkt i vår webshop. Vill du betala vid leverans går det också bra, vi tar kort, Swish eller kontanter. Företag fakturerar vi alltid. Om ni inte är hemma så sker betalning mot faktura med 10 dagars betaltid. Påminnelseavgift 60kr samtlagstadgad ränta debiteras efter förfallodag.
Hemleverans av julgran kan fås i Västerås, Enköping, Uppsala, Bålsta  och Stockholms län ( ej Södertälje )
Beställ hemleverans av julgran genom att fylla i kontaktformuläret här intill eller beställ på något av våra försäljningsställen.
Priserna på hemlevererad Julgran ser du här nedan under bilderna. Leverans till dörren ingår. Du kan välja önskad leveranstid i beställningsformuläret men vi kan komma under andra tider. Vi levererar alltid önskad dag mellan kl 7-22.
Vi erbjuder även montering i mån av tid.

Vi erbjuder hämtning av Julgran efter jul till ett pris av 449 kr. Vi tar ansvar för att din julgran återvinns.hamtning(1)_257

Tänk på att toppen på granen tillkommer med ca 25cm av granens längd.

Vi har även högre rödgranar om du vill ha en större sådan ange det under övrigt i kontaktformuläret.
100:- tillkommer på den kvalité ni valt

Beställ här